Науково-методична робота




06 січня 2013 р
Відбулося чергове засідання шкільного методичного  обєднання вчителів початкових класів. На ньому було проаналізовано рівень знань, умінь і навичок учнів за І семестр навчального року, проведено колективний пошук причин типових прогалин у знаннях дітей і шляхів їх усунення.
Особливу увагу приділено ходу впровадження нового Державного стандарту початкової освіти у школі.
Вчитель І категорії Могильченко С.В. виступила з презентацією на тему: «Впровадження курсу «Сходинки до інформатики» у початковій школі».
Методичним обєднанням складено і ухвалено план проведення тижня української мови.
План проведення тижня
1день: Конкурс ребусів «Голову кмітливу маєш-швидко ребус розгадаєш»
(1-4 кл)
2 день: Інсценування казок (1-2 кл)
3 день: Зустріч з бібліотекарем. (1-4 кл)
4 день: Конкурс декламаторів (1-4 кл)
5 день: Конкурс «Найрозумніший» (3-4кл).
Підведення підсумків тижня
.
Засідання керівників ШМО








Ключові компетентності

Перелік ключових компетентностей яких потребує сучасне життя
Компетентність; Сфера виявлення  компетентності;    Види діяльності в межах компетентності 
 Навчальні   предмети, через які в основному формується компетентність.                                                                                        
1. Вміння вчитися; Індивідуальний досвід участі в навчальному процесі; Організація своєї праці для досягнення результату, успіху; оволодіння вміннями та навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки; Усі навчальні предмети
2.Здоров’язберігаюча; Збереження та зміцнення фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я; Здатність вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній сферах; Основи здоров’я, біологія, фізична культура, географія, екологія, хімія
3. Загальнокультурна
(комунікативна)
; Спілкування, толерантна поведінка в умовах культурних, мовних, релігійних та інших відмінностей між людьми й народами. Збереження соціальних, громадських та культурних традицій; Оволодіння усним і письмовим спілкуванням у сфері культурних, мовних, релігійних відносин. Оцінювання найважливіших досягнень національної, європейської та світової культур; Українська мова і література, рідна мова і література, зарубіжна література, іноземні мови, предмети художньо-естетичного циклу, історія, етика, психологія
4. Соціальнотрудова; Суспільні відносин (політика, релігія, міжнаціональні відносини), трудові відносини; Здатність орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя; робити свідомий вибір та застосовувати демократичні технології прийняття індивідуальних і колективних рішень, враховуючи інтереси й потреби громадян, представників певної спільноти, суспільства та держави.
Здатність брати на себе відповідальність, брати участь у прийнятті рішень, здатність до співпраці, уміння розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях. Оволодіння етикою громадянських стосунків, навичками соціальної активності, функціональної грамотності. Організація власної трудової та підприємницької діяльності; оцінювання власних професійних можливостей, здатність співвідносити їх із потребами ринку праці;
Історія, географія, громадянська освіта, економіка, етика, правознавство, філософія, технології
5. Інформаційна; Інформаційні та комунікаційні технології; Оволодіння новими інформаційними технологіями, здатність відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її. Уміння використовувати джерела інформації для власного розвитку; Інформатика, технології, математика